Om EventHelper

Organiser frivillige i system

Brugervenligt system

Eventpos databasesystem er lavet med udgangspunkt i brugervenlighed.

Langt de fleste kan navigere rundt i systemet, lige fra begyndere til it-kyndige. Brugervenligheden gælder både for administratorer og de frivillige brugere, uanset hvor mange funktioner du har i databasen.

EventHelper er en del af EventPos, som du kan læse meget mere om her.  

Udviklet til dine frivillige

Det essentielle i systemet er naturligvis de frivillige og systemet er derfor, i mange af dets aspekter, bygget op omkring dem. Databasen er udviklet sammen med en række danske festivaler. Herigennem har vi opnået vigtig viden om, hvordan vi skaber de bedste løsninger. Vi har samlet de mest relevante features og sørget for, at de alle er brugervenlige, så du får den bedste oplevelse.

Medhjælperdatabasen

Opbygning

Med Eventpos’ database har du mulighed for at inddele din organisation i områder, hvor hvert område kan have 3 lag. Det kan f.eks. være at ”barer” er et område, under barerne er der et ”team”, og på hvert team, er der ”hold”.

Features

Frivillig tjekker vagtplan

Skal vi hjælpe dig ved dit næste event?

Vi skaber systemer til mange forskellige typer af events, som skal bruge frivillige, herunder markeder, festivaller, koncerter, fodboldstævner og detailhandel med flere.

Frivillige til koncert

Det siger vores kunder

Vig Festival har benyttet EventPos’ ekspertise til udvikling af festivalens hjælperdatabase. Kasseapparaternes Nemkasse system er brugervenligt, nemt at opsætte og fungerer upåklageligt med betalingsmidler som Mobilepay, kreditkort fra Dibs samt kontanter. Perfekt til frivillige og andre, som hurtigt skal kunne instrueres i brugen af apparatet. Alt i alt er service, hastighed og kvalitet helt i top hos EventPos. Vi på Vig Festival er meget tilfredse med den service og kvalitet, som EventPos leverer.
Brian Arne Larsen
Administrativ koordinator. Vig Festival
Vi har i år i tæt samarbejde med EventPos og Eventbetaling taget det første vigtige skridt i retning af, at gøre Musik i Lejet 100% kontantløs i 2018 og har i år indført kasseapparater samtlige af festivalens barer og serviceboder. Vi har været yderst tilfredse med Pos-systemet samt den professionelle og servicemindede tilgang som EventPos har haft både før / under og efter vores festival. Vi kan derfor kun give EventPos vores største anbefaling.

Morten Drachmann
Ansvarlig for Kommercielle Partnerskaber, Handel & Salg og en del af festivalens ledelse. Musik i Lejet