Om EventHelper
Brugervenligt system
Eventpos databasesystem er lavet med udgangspunkt i brugervenlighed.
Langt de fleste kan navigere rundt i systemet, lige fra begyndere til it-kyndige. Brugervenligheden gælder både for administratorer og de frivillige brugere, uanset hvor mange funktioner du har i databasen.
EventHelper er en del af EventPos, som du kan læse meget mere om her.
Udviklet til dine frivillige
Det essentielle i systemet er naturligvis de frivillige og systemet er derfor, i mange af dets aspekter, bygget op omkring dem. Databasen er udviklet sammen med en række danske festivaler. Herigennem har vi opnået vigtig viden om, hvordan vi skaber de bedste løsninger. Vi har samlet de mest relevante features og sørget for, at de alle er brugervenlige, så du får den bedste oplevelse.
Medhjælperdatabasen
Opbygning
Med Eventpos’ database har du mulighed for at inddele din organisation i områder, hvor hvert område kan have 3 lag. Det kan f.eks. være at ”barer” er et område, under barerne er der et ”team”, og på hvert team, er der ”hold”.
Skal vi hjælpe dig ved dit næste event?
Vi skaber systemer til mange forskellige typer af events, som skal bruge frivillige, herunder markeder, festivaller, koncerter, fodboldstævner og detailhandel med flere.