Check-in

Check-in system

Uanset om du har et stort eller mindre event, har du brug for at Check-in delen spiller 100%. Hos Eventpos har vi sørget for, at processen fra start til slut er nem og overskueligt, både for de frivillige, men bestemt også for de administrative medarbejdere. Det omfatter blandt andet:

Udsendelse af check-in brev (mail), hvor du har mulighed for at skrive vigtige informationer til de frivillige. I brevet vil der være en stregkode, der bruges til selve check-in delen på pladsen. 

Check-in på pladsen, sker med computere og stregkodescannere. Så du altid har styr på, hvem der er tjekket ind, samt hvornår. 

Mulighed for at parre brugere i systemet med armbåndet, hvis du benytter RFID chip i armbåndet. Det giver både mulighed for at have adgangskontrol liggende i armbåndet, eventuelle produkter der er købt i webshoppen; madkuponer, drikkevarekuponer, merchandise osv.

Statistikker så du nemt og overskueligt kan se, hvor mange samt hvordan der er tjekket ind.

Frivillige til koncert med chip-armbånd
Festival med frivillige

RFID chipsystem

Hvis dit event benytter RFID chip i armbåndet, kan Eventpos database ”snakke” sammen med dem. Det betyder, at du f.eks. kan sælge ting igennem webshoppen på databasen, som kan benyttes under dit event. Det kan f.eks. også bruges til adgange, således at du ikke skal bruge adgangskort. Herved mindsker du risikoen for eventuelle sikkerhedsbrister, hvor kortet mistes og benyttes af andre, end den tiltænkte person. Mulighederne er mange, og vi udvikler hele tiden på brugen af RFID systemet.

Adgange

En af vores nyeste udviklede features i databasen, er vores adgangssystem. Dette system arbejder sammen med RFID chippen, og denne feature er maskinrummet til den chip, der sidder i armbåndet hos gæster og frivillige.

EventHelper appen

Vores app til dine frivillige er under udvikling. 

App til at organisere frivillige